شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
معرفی آثار فرهاد حسن‌زاده در مجله ادبی سوری

مجله ادبی فرهنگی جسورالثقافیه در شماره جدید خود به معرفی فرهاد حسن‌زاده نویسنده ایرانی پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، طبق اعلام آژانس ادبی تماس،  مجله ادبی فرهنگی جسورالثقافیه که به بررسی و معرفی ادبیات ممتاز سوریه و جهان می‌پردازد در شماره جدید خود به معرفی فرهاد حسن‌زاده نویسنده ایرانی پرداخته است.

فرهاد حسن‌زاده که چندی پیش امتیاز کتاب «کوتی کوتی»  او به ناشر سوری واگذار شده بود، این بار در یک مجله عربی ویژه نوجوانان به مخاطبان عرب زبان معرفی شد. این نویسنده ایرانی که نامزد جایزه هانس کریستین اندرسن  در سال 2018 شده بود آثار بسیاری در حوزه کودکان و نویسندگان به رشته تحریر در آورده است.

این فصل‌نامه در شماره فصل بهار خود تعدادی از داستان‌های کوتاه فرهاد حسن‌زاده را چاپ کرده است و برای نخستین بار اقدام به معرفی نویسندگان معاصر کودک و نوجوان ادبیات ایران پرداخته است.

مجله جسورالثقافیه که توسط وزارت فرهنگ سوریه منتشر می‌شود اکنون بیش از 14 شماره منتشر شده است که چاپ آن در ایام جنگ سوریه متوقف شده بود.

لازم به ذکر است معرفی نویسندگان ایرانی  با مشارکت آژانس ادبی تماس(Tamass Literary Agency) صورت گرفته و این آژانس قصد دارد تا در آینده نزدیک نویسندگان ایرانی را به  مخاطبان عرب زبان معرفی نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها