چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
مدیرعامل خانه کتاب از دبیرخانه جایزه کتاب سال یزد بازدید کرد

مدیر عامل موسسه خانه کتاب ایران از محل دبیرخانه سومین دوره کتاب سال استان یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، نیکنام حسینی‌پور، مدیر عامل موسسه خانه کتاب صبح امروز چهارشنبه 22 خرداد با حضور در محل بیت مرحوم صدوقی از دبیرخانه سومین دوره کتاب سال یزد بازدید کرد.

در جریان این بازدید، شهاب‌الدین وحیدی مهرجردی دبیر جایزه کتاب سال استان یزد در سخنانی گفت: تاکنون 698 عنوان کتاب جهت شرکت در این دوره از جشنواره ثبت شده است که شاهد استقبال مخاطبان بوده‌ایم.

وی افزود: سومین دوره کتاب سال همزمان شده است با انتخاب یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران است که این امر می‌تواند به خوبی پیشینه فرهنگی و تاریخی ایران را نیز به نمایش بگذارد.

وحیدی مهرجردی ادامه داد: سومین دوره کتاب سال با داوری آثار در تیرماه جاری برگزار می‌شود که امیدواریم به خوبی بتوانیم این عنوان و نشان را برای یزد داشته باشیم.

نیکنام حسینی‌پور، مدیر عامل موسسه خانه کتاب نیز در این بازدید گفت: یزد سابقه تاریخی و پیشینیه فرهنگی دارد که پایتخت کتاب شدن نیز متاثر از این فرهنگ و پیشینه است و باید این برند را به خوبی مورد توجه قرار داد.

وی افزود: عنوان کتاب سال به خوبی می‌تواند در زمینه ترویج کتاب و کتابخوانی گام بردارد و امیدواریم این دوره از کتاب سال شاهد کمیت و کیفیت مناسبی در این زمینه باشیم.

مدیر عامل موسسه خانه کتاب ایران یادآور شد: کارخانه‌ها می‌توانند ظرفیت مناسبی برای استان در زمینه‌های فرهنگی باشند و اتفاقات بسیار خوبی را در استان رقم زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط