سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
واگذاری حق نشر کتاب فرهاد حسن‌زاده به انتشارات کیان سوریه

امتیاز انتشار اثر «شام سرد شد کوتی کوتی» توسط آژانس ادبی تماس به انتشارات كيان از کشور سوریه فروخته شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از آژانس ادبی تماس، امتیاز اثر «شام سرد شد کوتی کوتی» توسط آژانس ادبی تماس(Tamass Literary Agency) به انتشارات كيان از کشور سوریه به فروش رسیده و به‌زودی منتشر شده و به دست مخاطبان عرب زبان می‌رسد.

آثار کودک و نوجوان ایران از محتوای قابل قبولی در جهت انتشار در خارج از کشور برخوردار است. نویسندگان خوب و تصویرگران هنرمند ایرانی توانسته‌اند در سالیان گذشته جای این آثار را در خارج از کشور باز کنند و مخاطبان غیرفارسی زبان نیز از آن‌ها استقبال کرده‌اند.

این انتشارات تاکنون 300 عنوان کتاب منتشر کرده و در نمایشگاه مختلف عربی شرکت داشته و عضو اتحادیه ناشران عرب زبان است.

مخاطبان عرب زبان که اشتراکات فرهنگی و منطقه‌ای بسیاری با ایران دارند کمتر از این ظرفیت استفاده کردند و با قلم و ویژگی‌های نویسندگان ایرانی کمتر آشنا هستند.

مجموعه‌ «قصه‌های کوتی کوتی» نوشته‌ فرهاد حسن‌زاده، داستان هزارپایی است که با تصویرگری هدا حدادی به رنگ آبی در آمده و در طی سال‌های اخیر یکی از آثار موفق عرصه‌ ادبیات کودک و نوجوان ایران بوده است.

کفش‌های جورواجور، کفش‌های پاره، چه شلواری!، مزه‌ عسل، باران دوستی و شام سرد شد کوتی کوتی عنوان برخی از داستان‌های این کتاب است.

مخاطبان این مجموعه‌ی موفق گروه سنی «الف» (پنج تاهفت سال) هستند كه انتشارات كانون پرورشي و فكري کودک و نوجوان آن را منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها