سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
جشنواره کتابخوانی «بادبادک باز» در شاهرود برگزار شد

جشنواره «بادبادک باز به همراه نشست کتاب‌خوان» به همت کتابداران بخش کودک کتابخانه عمومی 22 بهمن در مدرسه گوهرشاد در شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، در یکی از برنامه‌های این جشنواره، مسابقه «زووی کتابخوانی» هم بین دانش آموزان به اجرا درآمد. در این مسابقه، دانش آموزان باید یک نفس و بدون وقفه اسم کتاب‌های برتری را که خوانده‌اند، نام می‌بردند و هر دانش آموزی که تعداد کتاب‌های بیشتری را نام می‌برد، به عنوان برنده معرفی می‌شد.

بر این اساس، از بین دانش آموزان سارا حسین پور و فاطمه زهرا محمدی برنده این مسابقه شدند.

در ادامه سارا حسین پور کتاب «ایران بهشت دنیاست» نوشته طاهره امانی، هدیه بابایی کتاب «حکایتهای سعدی» نوشته عبدالرضا نادری فر و بهاره رضایی «حکایاتی از گلستان سعدی» بازنویسی فرخ زند وکیلی را معرفی کردند.

سپس دانش آموزان با کتابداران بخش کودک به حیاط مدرسه رفتند و بادبادک‌های کتابی را به پرواز در آوردند.
 

کتابداران کودک کتابخانه عمومی 22 بهمن معتقدند عجین کردن جشنواره‌های کتابی شاد و متنوع متناسب با ایام مختلف، اعیاد و مراسم ملی، مذهبی و معرفی کتاب‌های مناسبتی و برگزاری آنها در مدارس می‌تواند به علاقه مندی هرچه بیشتر دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی کمک کند.

در خاتمه زهرا حسینی مسئول این کتابخانه گفت: حضور مداوم کتابداران کودک در مدارس باعث علاقه مندی هر چه بیشتر دانش آموزان به کتاب و کتاب‌خوانی شده و آنها با علاقه عضو کتابخانه می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها