سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
رونمایی از 25امین چاپ «نخل و نارنج» یامین‌پور با وجود تمام‌نشدن چاپ 19

به گفته مسئولان غرفه انتشارات مسجد مقدس جمکران قرار است فردا از 25امین چاپ رمان «نخل و نارنج» وحید یامین‌پور در نمایشگاه رونمایی شود این در حالی است که هنوز در این غرفه شمارگان چاپ نوزدهم این کتاب تمام نشده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مسئولان غرفه انتشارات مسجد مقدس جمکران در سی‌ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به خبرنگار ایبنا اعلام کردند که قرار است فردا چهارشنبه 11 اردیبهشت از ساعت 17 جشن رونمایی و امضای 25امین چاپ رمان «نخل و نارنج» اثر وحید یامین‌پور با حضور نویسنده در غرفه این انتشارات برگزار شود. 

رمان «نخل و نارنج» که در ۳۰ فصل نوشته شده درباره زندگی شیخ مرتضی انصاری از علمای بزرگ شیعه است. چاپ نخست این کتاب در بهمن‌ماه ۹۷ در دسترس مخاطبان قرار گرفت. از نخستین روز سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتشارات مسجد جمکران اعلام کرد که بیست و یکمین چاپ این رمان را برای مخاطبان نمایشگاه آورده است.

            
             چاپ 22
جشن رونمایی از چاپ 25ام این کتاب در حالی قرار است برگزار شود که مجلدات شمارگان نوزدهم این کتاب نیز در غرفه این نشر در سی‌ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران وجود دارد و به مخاطبان عرضه می‌شود و فروشندگان این غرفه نیز اعلام کرده‌اند که از چاپ نوزدهم را در غرفه دارند. به عبارتی هنوز شمارگان چاپ نوزدهم در نمایشگاه تمام نشده، قرار است چاپ 25ام آن عرضه شده و جشن امضای آن با حضور نویسنده برگزار شود. شمارگان هر چاپ هزار نسخه است. 


          

            چاپ 19

یامین پور در این رمان در خلال روایت داستانی زندگی شیخ مرتضی انصاری به روایت تاریخ جنگ‌های ایران و روس، حضور انگلستان، امپراتوری عثمانی و … نیز پرداخته است.

نویسنده در صفحه اول کتاب، پیش از شروع متن داستان آورده است: «نخل و نارنج» روایت شور و شوق شیخ اعظم، خاتم الفقها و المجتهدین، مرتضی انصاری است که همچنان به‌عنوان نگین درخشان علم و تقوا ستایش می‌شود. آنچه می‌خوانید، داستانی است که هرچند به قلم خیال نگاشته شده است، کوشش شده بر اسناد و واقعیت‌های تاریخی استوار باشد.

انتشارات مسجد مقدس جمکران در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شبستان (سالن ناشران عمومی) راهروی ۱۱ غرفه شماره ۸ حضور دارد.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها