شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
خلاف تصور عمومی، فروش تا امروز خوب بوده است

مهدی فاطمی درباره میزان استقبال و فروش کتاب تا روز چهارم نمایشگاه کتاب، گفت: برخلاف نگاه‌ها و تفکرات عمومی که در اثر شرایط اقتصادی کشور و وضعیت کاغذ وجود دارد، تا امروز میزان بازدید و عرضه و فروش میانگین خوبی داشته است.

مهدی فاطمی؛ معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به حضور فعال بنیاد در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بیان کرد: بنیاد حفظ آثار در سال 97 نزدیک به 860 عنوان کتاب در سطح کشور به تولید رسانده که این حجم از کتاب تولیدی دفاع مقدس در سال‌های اخیر بی‌نظیر و شاید کم‌نظیر بوده باشد.
 
وی با بیان اینکه تعدادی از کتاب‌های بنیاد قابلیت عرضه در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی را دارا هستند، افزود: امسال در نمایشگاه بین‌المللی در سه غرفه بیش از 300 عنوان کتاب برای عرضه و فروش در معرض دید عموم قرار گرفته است. غرفه‌های بنیاد در سالن عمومی راهرو 18 و راهرو 27 و در غرفه کودک سالن D غرفه 214 هستند.
 
فاطمی گفت: تمامی کتاب‌های ارائه شده با تخفیف 30 درصد عرضه می‌شود و با توجه به دفاع مقدسی بودن این کتاب‌ها حداقل قیمت‌گذاری انجام شده و فقط هدف اشاعه فرهنگ دفاع مقدس ملاک حضور و فعالیت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال بوده است.
 
معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ضمن ارزیابی حضور خوب عموم مردم و دانشجویان، تصریح کرد: بر خلاف نگاه‌ها و تفکراتی که مردم احساس می‌کنند که خرید و بازدید امسال با توجه به شرایط کاغذ افت خواهد داشت، تا امروز میزان بازدید و عرضه و فروش میانگین خوبی داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها