چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
​نخستین حضور مستقل دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی در نمایشگاه کتاب

دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی وابسته به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، در نخستین حضور مستقل خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 150 عنوان کتاب عرضه کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به گفته وحید اوتادی؛ مسئول غرفه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی، کتاب‌های این دانشگاه در دوره‌های گذشته نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از سوی دیگر ناشران عرضه می‌شد و این نخستین حضور مستقل دانشگاه در نمایشگاه است. 

وی در ادامه با اشاره به آثار ارائه شده در نمایشگاه، بیان کرد: 10 درصد از کتاب‌ها از ابتدای سال 98 به چاپ رسیده، حدود 50 درصد در سال 97 و حدود 40 درصد نیز در سال‌های قبل منتشر شده‌اند.
 
مسئول غرفه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی، درباره تخفیف درنظر گرفته شده برای کتاب‌ها نیز افزود: کتاب‌های ما با استفاده از سوبسید به چاپ رسیده و در نتیجه تخفیف همان زمان در کتاب لحاظ شده است.
 
اوتادی با اشاره به چند عنوان از تازه‌های نشر این دانشگاه گفت: کتاب‌های «امنیت زیستی و بیوتروریسم» و «پیشگیری از جاسوسی سایبری»، مجموعه کتاب‌های امنیت سایبری و کتاب‌های مجموعه مقالات حوزه امنیت، ازجمله جدیدترین کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها