چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
نقش اینستاگرام در شهرت نویسنده جوان

عرضه رمان نویسنده جوان در نمایشگاه کتاب تهران، استقبال نوجوانان را به همراه داشت؛ تا جایی که برای امضای این کتاب توسط نویسنده، صفی طولانی تشکیل شد.

به گزاش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) جشن رونمایی و جشن امضا کتاب علی سلطانی، با عنوان «راز رخشید بر ملا شد» هم‌زمان با نخستین روز از برگزاری سی‌و‌دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه نیماژ برگزار و با استقبال چشمگیری روبرو شد.

«راز رخشید بر ملا شد» دومین رمان این نویسنده جوان است که برای مخاطبان داستان‌‌های عاشقانه نگاشته شده است. غالب مراجعان و خریداران این رمان، نوجوان‌اند.

اطلاع‌رسانی برگزاری این جشن رونمای و امضا، از سوی انتشارات نیماژ در فضای اینستاگرام منتشر شده بود و بیشترشان از طریق یادداشت‌های این نویسنده جوان در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش شناخته‌اند. البته برخی نیز کتاب قبلی این نویسنده را خوانده‌اند.

صف طولانی جشن امضای شاید تا ساعاتی ادامه داشته باشد و مخاطبان این نویسنده، حتی از شهر‌های دور برای خریدن و داشتن امضا علی سلطانی رنج سفر را تحمل کردند.
  
این نویسنده هرچند با انتشار کتاب «راز رخشید بر ملا شد» دومین تجربه نویسندگی خود را پشت سرگذاشته پیش از این با کتاب «چیز‌هایی هست که نمی‌دانی» را منتشر کرده است.

نخستین کتاب سلطانی در کتاب‌فروشی‌ها عرضه نشده بلکه با توجه به گسترش شبکه‌های مجازی به‌ویژه اینستاگرام و همچنین حضور موفق این نویسنده در این فضا، فروش اینترنتی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها