چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
نمایشنامه‌هایی جدید از فیض شریفی در نمایشگاه کتاب عرضه شد

فیض شریفی نویسنده و منتقد شیرازی با سه‌ عنوان کتاب جدید و تجدید چاپ برخی از آثار پیشین خود در سی‌ و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضوری فعال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، نمایش‌نامه «حسنک وزیر» (انتشارات علمی ـ فرهنگی)، «نمایشنامه‌های من و مامت» (انتشارات سیب سرخ) و «عاشقانه‌های جهان» (انتشارات کتاب مرو) عنوان کتاب‌های تازه شریفی است که در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.

همچنین انتشارات «نگاه» چاپ دوباره‌ای از گزیده اشعار منوچهر آتشی، سیدعلی صالحی و محمدرضا شفیعی کدکنی را از مجموعه «شعر زمان ما» در دست انتشار دارد.

مجموعه «شعر زمان ما» در نقد و بررسی شعرهای اخوان ثالث، سپهری، نیما یوشیج، شاملو و فروغ یادآور نام محمد حقوقی مؤلف این مجموعه است.

اما مدتی است سلسله کتاب‌هایی با همین عنوان در نقد و بررسی اشعار شاعران پرمخاطب امروز مانند رحمانی، رؤیایی، حمید مصدق، شمس لنگرودی، حسین منزوی، بهبهانی، آتشی، نادرپور و... به قلم فیض شریفی توسط انتشارات نگاه به بازار می‌آید که با اقبال علاقه‌مندان شعر مدرن ایران روبه‌رو شده است.

از این مجموعه به تازگی مجموعه‌های منوچهر آتشی، سیدعلی صالحی و محمدرضا شفیعی کدکنی در دست انتشار مجدد است و علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب‌ها را از غرفه انتشارات نگاه در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تهیه کنند.

این نمایشگاه که با شعار «خواندن توانستن است» امروز چهارشنبه 4 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده، تا 14 اردیبهشت دایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها