دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
«حلقه صالحین» این بار با حضور پدر شهید مدافع حرم

جلسه حلقه صالحین با حضور حسن حمزه پدر شهید مدافع حرم (محمدحسین حمزه) در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، حسن حمزه پدر شهید مدافع حرم (محمدحسین  حمزه) در این جلسه ضمن تبیین گام دوم انقلاب، گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی رشد بینش سیاسی و بصیرت مردم بوده است که به نظر من در هیچ کجای دنیا نظیر آن را نمی‌توان پیدا کرد.

وی با اشاره به نقش جوانان در جامعه افزود: مقام معظم رهبری به جوانان توصیه کردند فرصت جوانی را برای خودسازی فکری و روحی و جسمی مغتنم بشمارند و مانند جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس خود را اسوه جوانان سایر کشور‌ها قرار دهند.

حمزه با تأکید بر اینکه دشمنان توطئه‌های بسیاری علیه نظام و انقلاب اسلامی داشتند، گفت: با هوشیاری رهبر انقلاب و بصیرت و مردم انقلابی توطئه‌های دشمنان خنثی‌ شده است.

کارشناس مذهبی ضمن ابراز همدردی با هم‌وطنان مناطق سیل‌زده، افزود: مردم باید به هموطنان آسیب‌دیده در سیل کمک کنند.

حمزه  با اشاره به اجرای طرح «بهار مهربانی» توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خواستار مشارکت مردم در اجرای این طرح شد.

در ادامه امیر ابراهیم شریفی فرمانده  پایگاه بسیج امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با ارائه گزارشی از فعالیت پایگاه بسیج این اداره کل افزود: کارکنان ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی و جمعی از کتابداران این استان کمک‌های نقدی  و غیر نقدی به مناطق سیل‌زده داشته‌اند.

وی با اشاره به نقش بسیجیان در جامعه افزود: بسیج دارای پتانسیل‌های بسیاری است که باید در زمینه‌های متعدد  از آن استفاده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها