دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
ارسال کتاب و اسباب‌بازی از کتابخانه‌های عمومی سمنان به مناطق سیل‌زده لرستان

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از ارسال اسباب‌بازی و کتاب‌های اهدایی توسط شهروندان، مسئولان، خیرین و کارکنان و کتابداران این اداره کل برای کودکان مناطق سیل‌زده استان لرستان تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) در سمنان، سعید دهقانلو ضمن با اشاره به اجرای پویش «بهار مهربانی» که از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی شامل کتاب و اسباب‌بازی و ارسال آن به مناطق سیل‌زده، کلید خورده است، گفت: در راستای اجرای این پویش، اسباب‌بازی و کتاب‌های اهدایی که توسط شهروندان، مسئولان، خیرین، کارکنان و کتابداران این اداره کل برای کودکان مناطق سیل‌زده جمع‌آوری شده است و تا پایان هفته جاری به استان لرستان ارسال می‌شود.

وی با ابراز همدردی با هم‌وطنانی که در سیل اخیر دچار آسیب شدند، گفت: هر نوع کمک به هموطنانی که دچار بحران شده‌اند، ضروری است.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از ایجاد پایگاه جمع‌آوری کتاب و اسباب‌بازی در کتابخانه‌های عمومی این استان برای دریافت کمک‌های مردمی خبر داد و افزود: اولین بسته‌های اسباب‌بازی و کتاب‌های اهدایی توسط شهروندان، مسئولان، خیرین و کارکنان و کتابداران این اداره کل به کودکان مناطق سیل‌زده استان لرستان هم، تا پایان هفته جاری ارسال می‌شود.

دهقانلو بابیان اینکه کمک‌های نقدی توسط کتابداران و کارکنان این اداره کل برای کمک به مناطق سیل‌زده جمع‌آوری‌شده است، عنوان کرد: جمعی از کتابداران و کارکنان این اداره کل در اقدامی خداپسندانه یک روز حقوق خود را برای خرید اسباب‌بازی و کتاب برای کودکان مناطق سیل‌زده اهدا کردند.

وی افزود: مردم ایران همواره با مشارکت و همدلی در برهه‌های مختلف، یاری‌رسان همنوعان خود بوده‌اند و هم‌اکنون نیز همه ما بر اساس رسالتی که بر عهده داریم، نباید در برابر درد و رنج هم‌وطنان سیل‌زده در استان‌های مختلف کشور غافل باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها