یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
اعضای شورای شهر از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب بازدید می‌کنند

مهرشاد کاظمی از بازدید اعضای شورای شهر، شهردار منطقه هفت و جمعی از خبرنگاران حوزه شهری از روند آماده‌سازی سی‌و‌دومین دوره نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

مهرشاد کاظمی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزار کتاب ایران‌(ایبنا) درباره برنامه‌های این اداره برای سی‌و‌دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: گروه تهران‌گردی و برخی از اعضای شورای شهر اسلامی شهر تهران و همچنین خبرنگاران شهری، جمعه هفته جاری(30 فروردین‌‌ماه) با هدف بررسی جریان آماده‌‌سازی مصلی از این مکان بازدید می‌کنند.
 
وی افزود: در این بازدید علاوه‌بر احمد‌مسجد‌جامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، سمیه حاجوی شهردار منطقه 7 تهران در این بازدید حضور دارند. علاوه‌بر بازدید پیش از آغاز نمایشگاه، هم‌زمان با برگزاری این رویداد برخی از اعضای شورای شهر برای بررسی کاستی‌های احتمالی بازدید دیگری خواهند داشت.
 
کاظمی گفت: تشکر و قدر‌دانی از متولیان رویداد‌های ترویج کتاب‌خوانی از‌جمله طرح پایتخت کتاب ایران در نمایشگاه کتاب تهران از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران است.
 
وی با اشاره به برنامه معاونت امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برای  کمک‌رسانی به سیل‌‌زدگان بیان کرد: طرح ارسال کتاب و اقلام فرهنگی و لوازم‌التحریر با مشارکت چند ناشر از‌جمله دیگر طرح این معاونت در روز‌های برگزاری نمایشگاه است.
 
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ادامه داد: این معاونت نزدیک به 5000 جلد کتاب که بیشتر در حوزه کودک و نوجوان‌اند، برای دو منطقه لرستان و گمیشان ارسال کرده است. توزیع کتاب‌ها با مشارکت جمعیت هلال احمر انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها