شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
اعلام آمادگی کتابخانه‌های عمومی سمنان برای اهدای کتاب به کودکان مناطق سیل‌زده

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان از آمادگی این اداره‌کل برای دریافت کمک‌های مردمی در زمینه کتاب کودک و نوجوان و اسباب‌بازی برای ارسال به مناطق سیل‌زده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، سعید دهقانلو سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر این اداره کل با ابراز همدردی با هموطنانی که در سیل اخیر دچار آسیب شدند، گفت: کمک به مردمی که دچار این بحران شده‌اند، ضروری است.

وی از آمادگی کتابخانه‌های عمومی استان برای دریافت کمک‌های مردمی در زمینه کتاب کودک و نوجوان و اسباب بازی به مناطق سیل زده خبر داد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنانبرگزاری نشست‌های کتاب‌خوان در زمینه پیشگیری از بحران و مقابله با بلایای طبیعی را ضروری دانست و با بیان اینکه ارتباط موثر و مشاوره کتابداران به مخاطبان موجب جذب مردم به کتابخانه می‌شود، گفت: همکاران و کتابداران بایستی در اسرع وقت پاسخگوی مخاطبان باشند.

در ادامه امیرابراهیم شریفی فرمانده پایگاه بسیج امام خامنه‌ای، با اشاره به اینکه بسیجیان با شناخت و آگاهی از فرهنگ ناب اسلامی و ارزش‌های والای آن و پاسداری از آن ارزش‌ها و جلوگیری از هجوم دشمنان به عرصه این فرهنگ، می‌توانند حافظ اصالت‌ها و ارزش‌های انقلاب باشند، گفت: پس از شناخت ارزشها و اصالتهای فرهنگی، معرفی و تبلیغ آنها در جامعه، انجام کارهای اصولی و محتوایی به منظور رسمیت بخشیدن و ترویج آنها، از راه آموزش ضروری است.

وی جذب و سازماندهی اعضای عادی و فعال، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری جلسات منتظران موعود و دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی و ایرانی و خانواده را از جمله برنامه‌های پایگاه بسیج امام خامنه‌ای در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برشمرد.

شریفی در خاتمه بر برگزاری جلسه‌های مستمر حلقه صالحین و منتظران موعود تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها