دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
كتاب گويای «تولستوی و مبل بنفش» را رایگان دانلود کنید

كتاب گويای «تولستوی و مبل بنفش» نوشته نينا سنكويچ با صدای شيده معاونی برای دانلود رایگان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) كتاب گويای «تولستوی و مبل بنفش» نوشته نينا سنكويچ با صدای شيده معاونی برای دانلود رایگان بر سایت www.book.iranseda.ir قرار گرفته است.

«تولستوی و مبل بنفش» كتابی درباره زيبایی‌ها و تلخی‌ها و ناكامی‌هاست و روايت نويسنده به روزهايی برمی‌گردد كه او خواهرش را از دست داده است و درحال دست و پنجه نرم كردن با رنج و غم جانكاهش، با خودش قرار كتابخوانی می‌گذارد. خواننده هر روز از نتیجه‌گیری‌ها و روایت هر روزه‌اش درباره برنامه کتاب‌خوانی‌ روی مبل بنفش، وارد دنيای كتابخوانی او می‌شود و با او به کودکی‌اش سفر می‌کند، از رنج پدرش در زمان جنگ باخبر می‌شود و با تصویری دقیق از مرگ جانکاه خواهرش، آن‌ماری، دلش به درد می آید. 

ويدا بابالو تهيه‌كننده كتاب گويای «تولستوی و مبل بنفش» درباره آن می‌گويد: كتاب «تولستوی و مبل بنفش» روايتی واقعی از زندگی نويسنده است كه در طول داستان ما را با غم‌ها و نااميدی‌ها و شادی‌هايش شريك می‌كند. 

 كتاب گويای «تولستوی و مبل بنفش» نوشته نينا سنكويچ با صدای شيده معاونی، تنظيم و تلخيص كتاب از سپيده بيگدلی، صدابردار اميرحسين سليمی و به تهيه‌كنندگی ويدا بابالو با همكاری واحد چندرسانه‌ای صدای جمهوری اسلامی ايران شبكه ايرانصدا در اختيار مخاطبان مجازی بر روی سايت www.book.iranseda.ir قرار گرفته است تا علاقه‌مندان و دوستداران كتاب صوتی بتوانند به‌صورت رايگان كتاب را دانلود كنند و بشنوند. 

 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • sm ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
    آدرس سایت اشکال دارد و چنین سایتی باز نمیشود بررسی نمایید www.book.iranseda.ir
  • ریحانه اخوان نژاد ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها