یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
«قطره» امسال هم در نمایشگاه کتاب شرکت نمی‌کند

مدیر نشر قطره از حضور پیدا نکردن انتشارات قطره برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

بهرام فیاضی، مدیر‌مسئول انتشارات قطره در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره حضور در سی‌و‌دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سال جاری همانند دوره قبل شرکت نمی‌کنیم.
 
وی با اشاره به هدف اصلی برای اتخاذ این تصمیم افزود: مطابق سال پیش این اقدام با هدف حمایت از کتاب‌‌فروشان صورت خواهد گرفت زیرا معتقدم فروشگاهی بودن نمایشگاه کتاب به اقتصاد کتاب‌فروشی‌ها لطمه وارد می‌کند.
   
فیاضی ادامه داد: با خبرم شدم تعداد دیگری از ناشران نیز برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام نکرده‌اند. جمعی دیگر هم اعلام کرده‌اند اگر امسال حضور پیدا کنند، برای نمایشگاه سال 99 شرکت نخواهند کرد؛ بنابراین به نظر می‌رسد هر سال تعداد ناشران برای حضور پیدا نکردن در نمایشگاه بیشتر می‌شود.       
 
نشر قطره ناشر کتاب‌های عمومی و فعالیت خود را سال 1367 آغاز کرده است. روان‌شناسی، علوم‌اجتماعی، فلسفه، ادبیات و ادبیات نمایشی حوزه اصلی فعالیت این ناشر با سابقه را تشکیل می‌دهد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا مسعودی ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
    فروشگاهی بودن نمایشگاه کتاب، عبارت درستی نیست. بسیاری از ما خوانندگان کتاب نمیتوانیم مدام به کتابفروشیها رجوع کرده و شاهد کتابهای جدید باشیم و در این میان، نمایشگاه کتاب بهترین فرصتی است تا یکجا با همه کتابها مواجه شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها