شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
پرفروش‌های شهرکتاب اصفهان در نوروز کدام کتاب‌ها بودند؟

بر اساس فهرست منتشرشده از پرفروش‌های شهرکتاب اصفهان در دو هفته نخست فروردین ماه؛ کتاب «سمفونی مردگان» نوشته عباس معروفی و «چشم‌هایش» از بزرگ علوی همچنان در لیست پرفروش‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، مدیر فروش تنها شعبه رسمی شهرکتاب در اصفهان در رابطه با میزان استقبال از این کتابفروشی در تعطیلات نوروز گفت: در دو هفته نخست فروردین ماه این کتابفروشی خوشبختانه با استقبال خوب مسافران نوروزی و مردم اصفهان روبه‌رو شد.

امیدبنان افزود: با وجود تعطیلات، فروش کتاب شهر کتاب راضی کننده بود و به علت فضایی که این کتابفروشی برای مطالعه کتاب در اختیار مشتریان قرار داده بود، مخاطبان با آرامش کتاب‌هایی را که می‌خواستند، انتخاب می‌کردند.

وی در ادامه لیست پرفروش‌های این کتابفروشی در بخش‌های مختلف رمان، روانشناسی، تاریخ و... را در تعطیلات نوروزی به شرح زیر اعلام کرد:

رمان خارجی: 
زندگی در پیش رو 
جزء از کل

رمان فارسی:
چشم‌هایش 
سمفونی مردگان

زندگی نامه:
خودت باش دختر
شدن (میشله اوباما)

تاریخ:
انسان خردمند
انسان خداگونه

فلسفه:
در باب حکمت زندگی 
در ستایش بطالت

روانشناسی:
هنر خوب زندگی کردن
ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم می‌دانستم

شعر:
اکنون (فاضل نظری)

یادآوری می‌شود تنها شعبه رسمی شهرکتاب دراصفهان از تیرماه 1397 فعالیت خود را در خیابان اردیبهشت جنوبی آغاز کرد و در کنار فروش کتاب، رونمایی از کتاب‌های تازه منتشر شده و برنامه‌های فرهنگی را نیز به صورت مستمر برگزار می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها