دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
نمایشگاه کتاب «نوروز دانایی» در اهواز برپا شد

به مناسبت فرارسیدن سال نو و ایام نوروز سال 98، نمایشگاه کتاب «نوروز دانایی» در کتابخانه مرکزی خوزستان برپا شد. این نمایشگاه تا 15 فروردین در این محل دایر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، آیین افتتاح نمایشگاه کتاب «نوروز دانایی» با حضور منصور کوهی رستمی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وو حجت‌الاسلام طباطبایی مدیرکل حوزه هنری استان خوزستان در محل کتابخانه مرکزی برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در این آیین گفت: در ایام نوروز کتابخانه‌های عمومی بویژه کتابخانه مرکزی استان در بخش‌های مختلف به ارائه خدمات کتابخانه‌ای می‌پردازند که در این راستا با دایر کردن نمایشگاه کتابی با عنوان «نوروز دانایی» علاوه بر خدمات کتابخانه‌ای، دسترسی مردم به کتاب را نیز فراهم کردیم که بتوانند در ایام نوروز به مطالعه کتاب نیز بپردازند.

منصور کوهی رستمی گفت: در این نمایشگاه بیش از 40 هزار جلد و 4 هزار عنوان کتاب و دایره‌المعارف در موضوعات عمومی، کودک و نوجوان، ادبیات، رمان، روانشناسی، مذهبی، زبان، کامپیوتر، معماری، هنر، گردشگری، ورزشی، آشپزی، اجتماعی، سیاسی، حقوقی و صنایع دستی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

در ادامه، مدیرکل حوزه هنری استان خوزستان گفت: اگر بخواهیم سطح بینش و آگاهی‌مان را نسبت به مسایل و موضوعات پیرامون خود بالا ببریم، بهترین همراه و دوست کتاب است که می‌تواند دانسته‌های ما را افزایش دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی افزود: این نمایشگاه در ایام نوروز فرصت مغتنمی برای بهره بردن از دانش و اندیشه‌های مکتوب دیگران برای بالندگی در زمینه کتابخوانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها