سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
اگر در رشته ایران‌شناسی نخبه بودید در این دانشگاه پذیرش می‌گیرید

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان آلمان برای رشته مطالعات خاورمیانه و خاورنزدیک دانشجوی کارشناسی ارشد می‌پذیرد. شرط پذیرش داشتن نمرات عالی در رشته‌هایی چون ایران‌شناسی و... در مقطع کارشناسی است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ برای سال آینده تحصیلی در رشته مطالعات خاورمیانه و خاورنزدیک در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه، ۴ ترم طول خواهد کشید و دانشجویان در طول این مدت باید در سمینارهای تحقیقاتی و تحصیلی دانشگاه شرکت کنند. همچنین دانشجویان در دو ترم اول، باید در کلاس‌های زبان حضور یابند.

علاقه‌مندانی که مدرک کارشناسی خود را با نمرات عالی در رشته‌های مرتبط با مطالعات خاورمیانه (مانند مطالعات عربی، ایران‌شناسی، اسلام‌شناسی، ترک‌شناسی و ...) کسب کرده‌اند و به یکی از زبان‌های عربی، فارسی، ترکی، عبری و ... مسلط هستند، می‌توانند برای ادامه تحصیل در دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ اقدام کنند.

متقاضیان باید نامه انگیزشی، رزومه، ریزنمرات و مدارک تحصیلی دوران کارشناسی خود را برای مسئولان دانشگاه مونیخ ارسال کنند. این مدارک باید تا تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۹ به دفتر دانشگاه ارسال شود. مسئولان دانشگاه پس از بررسی مدارک، دانشجویان منتخب را برای مصاحبه دعوت خواهند کرد. در صورتی که متقاضیان در آلمان نباشند، این مصاحبه می‌تواند از طریق اسکایپ انجام شود.

این خبر را رایزنی فرهنگی ایران در آلمان تهیه و برای انتشار در اختیار خبرگزاری کتاب ایران گذاشته است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گمان ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
    تیتر این خبرتون یه ایراد تایپی داره... یه ی اضافه است در پذیرش
  • ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
    اول شما زبان فارسی رو یاد بگیرید بعد بیاید تیتر بزنید... خبرگزاری بی سوادهای ایران !!!
    • سحر ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
      کسی توصیه به یادگیری میکنه که خودش بلد باشه، یکبار دیگه جمله ت رو بخون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها