چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی تا اردیبهشت 98 ادامه دارد

مدیر اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی تا اردیبهشت 98 ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه و بویراحمد، عبدالمحمد نمازی به برگزاری مرحله کتبی مسابقات قرآنی اشاره کرد و گفت: در این دوره مسابقات یک هزار و 140 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 544 نفر در آزمون کتبی9 اسفند شرکت کردند.

مدیر اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نتایج این دوره از مسابقات بلافاصله از طریق سایت قرآن منتشر شد و شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت قرآنی از نتایج آن باخبر شود.

وی افزود: کسانی که در این دوره مسابقات و در مرحله کتبی از 100 نمره، نمره 70 را کسب کنند، پذیرفته می‌شوند و به آنها گواهینامه معتبر اعطا می‌شود. همچنین کسانی که امتیاز آنها بالای 90 باشد، در قرعه‌کشی جوایز 3 میلیارد تومانی سراسر کشور شرکت داده می‌شوند.

این مسئول به زمان برگزاری آزمون شفاهی این دوره مسابقات اشاره کرد و گفت: مرحله شفاهی 11 تا 23 اسفند در سراسر استان در حال برگزاری است که جمع نمرات مرحله شفاهی و کتبی شرکت کنندگان در اسفندماه اعلام می‌شود.

نمازی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی تا اردیبهشت ماه ادامه دارد که این دوره مسابقات در بخش‌های آوایی و غیرآوایی برگزار می‌شود.

مدیر اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: بخش‌های آوایی شامل اذان، قرائت ترتیل، حفظ 5 و 10 جزء، دعاخوانی، تواشی و بخش‌های غیر آوایی گروه‌های معارفی، معارف نهج‌البلاغه، معارف قرآنی و سبک زندگی اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها