پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
خشایار الوند درگذشت

صبح امروز برزو ارجمند در اینستاگرام خود از درگذشت خشایار الوند نویسنده مجموعه پایتخت خبر داد. الهام غفوری تهیه کننده سریال پایتخت علت درگذشت خشایار الوند را ایست قلبی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، خشایار الوند در کارنامه خود نوشتن چندین فیلم نامه سینمایی و تلویزیونی را در کارنامه خود داشت. 

الوند، کار در سینما را از سال ۱۳۶۳ با مشاغلی مانند دستیاری و برنامه‌ریزی فیلم شروع کرد و بعد از آن به نگارش فیلمنامه پرداخت و فیلمنامه‌های «مزاحم» و «برگ برنده» را نوشت. همچنین او به همراه فرهاد توحیدی به عنوان نویسنده فیلمنامه در مجموعه «دایره تردید» که از کار‌های تلویزیونی بود، شرکت داشت.

فیلم‌های تلویزیونی اعتراف، شاهد و قسمت‌هایی از مجموعه کمربند‌ها را ببندیم نیز از جمله فعالیت‌های او در زمینه نویسندگی است.

او همچنین همکاری زیادی با مهران مدیری داشته است.
الوند در سریال های «نقطه چین»، «شبهای برره»، «باغ مظفر»، «مرد هزار چهره»، «مرد دو هزار چهره» و «قهوه تلخ» که همگی به کارگردانی مهران مدیری تولیده شده اند، یکی از اصلی ترین نویسندگان بود.

این هنرمند، صبح امروز بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت. درگذشت ناگهانی این هنرمند ۵۱ ساله که این روز‌ها درگیر نگارش اپیزود سینمایی پایتخت برای نوروز ۹۸ بود، هنرمندان بسیاری را در بهت و ناراحتی فرو برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها