چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
حضور در پژوهش‌های دانشگاهی شرط دریافت بورسیه دانشگاه گوته آلمان

​دانشگاه گوته فرانکفورت به شماری از دانشجویان بین‌المللی متقاضی ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه، بورسیه ارائه می‌‌دهد. شرط دریافت این بورسیه داشتن نمرات بالا و حضور در پژوهش‌های دانشگاهی است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بورسیه دانشگاه گوته در اختیار دانشجویانی قرار می‌گیرد که مدرک کارشناسی خود را با نمرات عالی به پایان رسانده‌اند. مبلغ این کمک‌هزینه ماهانه هزار یورو است که به مدت دو سال در اختیار دانشجویان دوره‌های مختلف قرار خواهد گرفت. دانشجویانی که بورسیه می‌شوند، امکان شرکت در سمینارها و برنامه‌های تحقیقاتی دانشگاه را دارند و از سوی اداره پشتیبانی تحقیقات دانشگاه حمایت می‌شوند.

این بورسیه که از سال ۲۰۱۶ پایه‌ریزی شده است، در اختیار دانشجویانی قرار می‌گیرد که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارند و می‌خواهند در تحقیقات دانشگاهی مشارکت داشته باشند. هدف از ارائه این کمک‌هزینه، بالا بردن سطح دانش دانشجویان برای حضور در پروژه‌های تحقیقاتی است.

متقاضیان پیش از آنکه برای این کمک‌هزینه اقدام کنند، باید در سایت دانشگاه، شرایط پذیرش برای رشته مورد علاقه خود را بررسی کنند. در برخی از رشته‌ها دانشجویان برای پذیرش باید به صورت مستقیم و در برخی دیگر باید از طریق یونی اسیست اقدام کنند. همچنین علاقه‌مندان به دریافت بورسیه، باید توجه داشته باشند که همزمان با ارائه درخواست برای پذیرش دانشگاه، باید برای بورسیه نیز درخواست دهند.

دانشگاه گوته فرانکفورت از معتبرترین دانشگاه‌های آلمان و جهان است. تئودور آدورنو فیلسوف مشهور آلمانی از دانش آموختگان این دانشگاه بود.

این خبر را رایزنی فرهنگی ایران در آلمان تهیه کرده و برای انتشار در اختیار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گذاشته است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها