دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
راهیابی 10 کتابدار خراسان جنوبی به جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی

مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی از راهیابی 10 کتابدار کتابخانه‌های عمومی این استان به جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان جنوبی، محمد رضا رضایی با بیان اینکه 10 کتابدار برتر قصه‌گو به مرحله منطقه‌ای نخستین جشنواره قصه گویی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور راه یافتند، گفت: این کتابداران در اختتامیه این جشنواره که در روزهای 12 و 13 اسفند ماه در مشهد برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

به گفته وی، این افراد که اسامی آنها عبارت است از مریم کیانی، طاهره رمضانی، راضه آریامنش، ملیحه حقیقی، عفت اسماعیلی آبیز، فاطمه عباسی اسدآباد، فاطمه صالح نیا، زهرا سلحشور درمیان، حیدر قربانی و علی اکبر بخشایش، به رقابت با کتابداران برتر استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان خواهند پرداخت.

وی افزود: مرحله اول این جشنواره در آبان ماه امسال و با مشارکت 22 کتابدار از استان خراسان جنوبی برگزار شد و 1290 نفر از کتابداران کتابخانه‌های عمومی کشور در محورهای موضوعی متعدد نظیر دینی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس ادبیات عامه (فولکلور)، شاهنامه و قصه‌گویی با گویش محلی به رقابت پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها