شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
شمارگان «گلبرگ زندگی» به مرز 500 هزار نسخه رسید

چاپ 92 از کتاب «گلبرگ زندگی» در روزهای اخیر از سوی انتشارات خادم‌الرضا راهی بازار نشر شد. تاکنون نزدیک به 500 هزار نسخه از این کتاب چاپ و منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «گلبرگ زندگی» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین حسین دهنوی؛ کارشناس مسائل مذهبی، تعلیم و تربیت اسلامی و مسائل خانواده، تاکنون 92 نوبت از سوی انتشارات خادم‌الرضا به چاپ رسیده است. نخستین چاپ این کتاب در سال 1388 منتشر شد.
 
ضرورت ازدواج، فواید ازدواج، انگیزه ازدواج، سن ازدواج، روابط پیش از ازدواج، شیوه‌های نادرست ازدواج، آسیب‌های ازدواج، موانع ازدواج، دعا برای ازدواج، اقدام به ازدواج، همتایی در ازدواج، ازدواج‌های ویژه، شناخت ویژگی‌ها و معایب،‌ آزمایش برای ازدواج، تحقیق در ازدواج و دوران عقد ازجمله سرفصل‌های این کتاب است.
 
در مقدمه کتاب می‌خوانیم: «کتابی که پیش‌رو دارید، نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین حسین دهنوی، کارشناس برنامه تلویزیونی «گلبرگ» در شبکه سه سیما است که پس از 6 ماه کارشناسی مسائل مربوط به ازدواج، اکنون در اختیار شما قرار می‌گیرد. این کتاب که به شکل پرسش و پاسخ آماده شده، ثمره پاسخ‌گویی به سوالاتی است که جوانان عزیز کشورمان از طریق ایمیل، پیامک و تلفن در طول برنامه زنده تلویزیونی مطرح کرده‌اند. ویژگی پاسخ‌ها این است که مولف با استفاده از رایحه خوش آیات شریف قرآن و روایات دینی، از مسائل روان‌شناختی، جامعه‌شناختی و حتی روان‌پزشکی نیز غفلت نکرده است؛ بنابراین با جرأت می‌توان گفت که جامع‌ترین و کاربردی‌‌ترین کتاب در زمینه مسائل ازدواج در حال حاضر است که ابعاد گوناگون آن را از نظر دور نداشته است.»


حجت‌الاسلام والمسلمین حسین دهنوی، یکی از مدرسان و کارشناسان مذهبی، علوم تربیتی و مشاوره در حوزه علمیه و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که سال‌ها به‌عنوان کارشناس در برنامه‌های «گلبرگ» و «راه روشن» حضور داشت.
 
چاپ 92 از کتاب «گلبرگ زندگی» در 240 صفحه با شمارگان پنج هزار و 300 نسخه به بهای 14 هزار تومان از سوی انتشارات خادم‌الرضا به بازار نشر عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها