دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
حمایت ادبی از کالای ایرانی در روزهای پایانی سالِ حمایت از کالای ایرانی

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از برگزاری نخستین جشنواره داستان نویسی شوشتر در روز 17 اسفندماه در مجتمع فرهنگی هنری علامه شیخ شوشتری (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، علی بهرامی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه با موضوع حمایت از کالای ایرانی در راستای جریان‌سازی فرهنگی و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری اجرا می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را نهادینه کردن اهمیت حمایت از فضای کار، تولید و تلاش جهت خدمت‌رسانی به مردم با زبان داستان و همچنین شناسایی استعدادها و ارزیابی توان ادبی کشور در حوزه ادبیات داستانی عنوان کرد.

بهرامی ضمن اشاره به آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره افزود: پس از انتشار فراخوان جشنواره ملی داستان ایرانی (داستان مینی‌مال تا حداکثر ۱۵۰ کلمه) در نیمه اول مهرماه تعداد ۵۱۳ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

این شاعر خوزستانی با اشاره به هئیت داوری این جشنواره گفت: هئیت داوران مرکب از زهره بصیری ، امینه گلزاده و هوشنگ بهداروند هستند که پس از بررسی آثار 5 نفر از استان‌های تهران، مازندران، کردستان و خوزستان به عنوان برگزیده در دو بخش معرفی می‌شوند.

بهرامی برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان پارامترهای داستان کوتاه با حضور داوران از برنامه‌های جنبی این جشنواره اعلام کرد.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها