چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
حضور سیدعباس صالحی در قطعه شهدا و هنرمندان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز بعد از حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) و شرکت در آئین تجدید میثاق با بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، در قطعه هنرمندان ادب و هنر و همچنین قطعه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) صبح امروز چهارشنبه(10 بهمن‌ماه) سید‌عباس صالحی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه آغاز دهه فجر و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بعد از حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر کبیر انقلاب اسلامی در قطعه هنرمندان حاضر شد و به جایگاه آنان ادای احترام کرد.


صالحی همچنین با حضور در آرامگاه فرهیختگان ادب و هنر برای شادی روح درگذشتگاه فاتحه خواند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آرامگاه چهره‌های هنری و فرهنگی چهل سال گذشته انقلاب از‌جمله شهید مرتضی آوینی؛ سید شهیدان اهل قلم، رسول‌ملاقلی‌‌پور؛ کارگردان فقید و فیلم ساز جنگ، نادر ابراهیمی؛ نویسنده و پژوهشگر و شاعرانی ازجمله مهرداد اوستا، مشفق کاشانی و سپیده کاشانی حاضر شد.    



این عضو کابینه دولت تدبیر و امید در ادامه با حضور در قطعه شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره دلیران این مرز و بوم را گرامی‌داشت.

در این بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را  سید‌محمد‌مجتبی حسینی؛ معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا تابش؛ مدیرعامل بنیاد فارابی، همایون امیر‌زاده؛ مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکنام حسینی‌پور؛ مدیرعامل موسسه خانه کتاب و همچنین چهره‌‌های ادبی از‌جمله جواد محقق را همراهی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها