یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
راهیابی 20 قصه‌گوی یزدی به جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی

20 نفر از قصه‌گویان یزدی توانستند به جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی که از سوی نهاد کتابخانه های کشور برگزار می‌شود، راه پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) از یزد، در مرحله منطقه‌ای این جشنواره 20 قصه‌گوی یزدی شامل 15 کتابدار و 5 قصه‌گو در بخش آزاد به رقابت با قصه‌گویانی از استان‌های اصفهان و مرکزی می‌پردازند.
 
فاطمه اربابی‌فر، محترم جره‌ئی، فاطمه‌سادات موسوی و اشرف تقدیری، از اردکان؛ مریم علیخانی، فرشته زارع، طیبه‌سادات حسینی و الهام آقایی‌نژاد از میبد؛ یاسمن پاگردکار و نجمه رنجبر از شهرستان یزد؛ طاهره اسدزاده از شهرستان خاتم؛ حميده حائري از مهریز؛ ندا هوشمند از شهرستان ابرکوه؛ طاهره مظفری از شهرستان اشکذر و عاطفه فاضلی از تفت، 15 کتابدار یزدی هستند که به مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی نهاد راه یافته‌اند.
 
همچنین زهرا حبوباتی، فاطمه کشوری مقدم، مریم‌ بابایی‌زاده و سمیه اصحاب صحف از شهرستان یزد و مرجان خیراندیش از شهرستان تفت به عنوان قصه‌گویان بخش آزاد در این مرحله از جشنواره حضور دارند.
 
یادآور می شود، مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی نهاد با حضور قصه‌گویان استان‌های اصفهان، مرکزی و یزد در روزهای 8 و 9 بهمن‌ماه در شهر کاشان برگزار می‌شود و برگزیدگان این مرحله، به دور نهایی جشنواره راه می‌یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط