یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
حضور750 ناشر از سراسر کشور در یازدهمین نمایشگاه کتاب یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از حضور 750 ناشر از سراسر کشور در یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب یزد خبر داد که از 27 بهمن تا 3 اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، نشست ستاد هماهنگی یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد با حضور محمدعلی طالبی، استاندار، مجید جوادیان‌زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان فرهنگی استان در محل استانداری یزد برگزار شد.

استاندار یزد در این زمینه گفت: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و عرضه مناسب این محصول فرهنگی، نقش مهمی در ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی دارد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم در این زمینه، پایتخت کتاب ایران است که در این زمینه بایستی حضور ناشران با سلائق مختلف و همچنین معرفی کتاب و نشرهای جدید در نمایشگاه در دستور کار باشد.

وی تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی، زمینه حضور ناشران موفق در استان فراهم شود.

استاندار یزد تصریح کرد: توزیع عادلانه بن کتاب بین مردم و علاقه‌مندان و ایجاد فضایی مناسب برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه می‌تواند به خوبی ما را به سمت جذب مردم به کتاب وکتابخوانی کمک کند.

مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب از 27 بهمن ماه لغایت سوم اسفندماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: در قالب 325 غرفه، 750 ناشر، کتُب و محصولات فرهنگی متناسب با این نمایشگاه را با تخفیف 30 درصد عرضه می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: 60 برنامه جنبی هم شامل نشست‌های نقد و بررسی کتاب، نشست با نویسندگان و رونمایی از کتاب همزمان با برگزاری این نمایشگاه با همکاری مردم و تشکل‌ها برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط