سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
​«بردیا و گولاخ‌ها» در بوته نقد

نشست نقد و بررسی مجموعه «بردیا و گولاخ‌ها» نوشته مهدی رجبی در موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نشست نقد و بررسی مجموعه «بردیا و گولاخ‌ها» با حضور حمیدرضا شاه‌آبادی، محمدرضا شمس، مهدی رجبی و ملیسا معمار سه‌شنبه (27 آذر 1397) در موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود.
 
مجموعه «بردیا و گولاخ‌ها» که به تازگی به قلم مهدی رجبی از سوی انتشارات افق راهی بازار کتاب شده، رمانی سه گانه، فانتزی و پر از فضاهای طنز و گاهی دلهره‌آور است.
 
به گفته رجبی، هدف این مجموعه علاوه بر سرگرمی و لذت ادبیات، افزایش اعتماد به نفس مخاطب و همچنین گوشزد کردن اهمیت کتاب و کتاب خواندن برای ساختن دنیایی زیباتر و بهتر است.
 
رجبی معتقد است، فضای فانتزی این مجموعه مانند هری‌پاتر و ارباب حلقه‌ها، البته به شکلی ایرانی و درباره کودکانی است که مشکلات و نیازهای خاصی دارند ولی در فضایی قرار می‌گیرند فکر می‌کنند، می‌توانند از توانایی‌هایشان استفاده کنند.
 
این مجموعه شامل سه جلد با عنوان‌های «شاهزاده شنل تشتکی»، «پیشگوی چشم نقره‌ای» و «هیولای کلمه‌خوار» است و درباره پسربچه‌ای به نام بردیاست که لکنت زبان دارد و نمی‌داند شاهزاده است و باید کتاب‌های جهان را از نابودی نجات دهد.
 
 

نشست نقد و بررسی مجموعه «بردیا و گولاخ‌ها» ساعت 15 سه‌شنبه (27 آذر 97) در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک دو برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها