چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
کارهای گرافیکی از زیارت عاشورا در «خون خدا»

مدیرعامل دفتر نشر فرهنگ اسلامی از انتشار کتاب «خون خدا» در روزهای آینده خبر داد و گفت: در این اثر مجموعه کارهای گرافیکی علی وزیریان با محوریت زیارت عاشورا جمع‌آوری شده است.

محسن چینی‌فروشان، مدیرعامل دفتر نشر فرهنگ اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره کتاب «خون خدا»، بیان کرد: این اثر شامل مجموعه‌ای از تابلو‌ها و کارهای گرافیکی (نقاشی، خط و نقاشی - خط) در زمینه زیارت عاشورا از علی وزیریان؛ دارای درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده که تولید آن‌ها حدود هشت سال زمان برده است.
 
وی با تاکید بر توجه هنری به زیارت عاشورا و مفاهیم آن در این کتاب، افزود: بر مبنای این آثار و با توجه به کلیت عاشورا و اهداف قیام امام حسین (ع)، سید مهدی شجاعی؛ نویسنده و پژوهشگر پیشکسوت حوزه دین، متن‌هایی را نوشته است. همچنین ترجمه سید مهدی شجاعی از زیارت عاشورا نیز در این کتاب، ارائه می‌شود.
 
چینی‌فروشان درباره زمان انتشار این اثر نیز گفت: درنظر داشتیم این کتاب را تا اربعین حسینی روانه بازار نشر کنیم که این امکان فراهم نشد. این کتاب اکنون زیر چاپ است و تا یک یا دو هفته آینده راهی بازار نشر کشور خواهد شد.  
 
دفتر نشر فرهنگ اسلامی در ماه‌های محرم و صفر، کتاب «به صحرا شدم عشق باریده بود» خاطرات غلامعلی حداد عادل از پیاده‌روی اربعین و ترجمه‌های انگلیسی و عربی کتاب «توشه اربعین» اثر سید مجتبی حسینی را روانه بازار نشر کرد که این دو اثر در جریان همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین،‌ به زائران حسینی عرضه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها