شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
دومین دوره «ناک؛ نقد آگاهانه کتاب» برگزار می‌شود

دومین دوره «ناک؛ نقد آگاهانه کتاب» سلسله جلسات نقد و بررسی کتاب در حوزه یادگیری فناورانه به همت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی تهران با همکاری موسسه خانه کتاب در پاییز و زمستان سال 1397 برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،«ناک؛ نقد آگاهانه کتاب» سلسله جلسات نقد و بررسی کتاب در حوزه یادگیری فناورانه است که دور دوم آن به همت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی تهران با همکاری موسسه خانه کتاب در پاییز و زمستان سال 1397 برگزار می‌شود.

بر این اساس در هفته دوم مهرماه، کتاب «مقدمه‌ای بر علم طراحی» با ارائه حامد حسینی ضرابی و نقادی حامد عباسی و حسن حقیقی؛ هفته سوم آبان (20 آبان) کتاب «تاثیرات تعامل بر سیستم‌های یادگیری الکترونیک» با ارائه سمیه رحیمی و نقادی نوری براری و اسماعیل جعفری و هفته چهارم آذر(25 آذر) کتاب «نظریه و کنش یادگیری برخط» با ارائه رقیه نوراللهی و نقادی پرستو علیخانی و جلیل فتح‌آبادی، نقد و بررسی می‌شوند.

همچنین نشست‌های دیگری در هفته اول دی (4 دی) با محوریت کتاب «نوآوری‌های گیم در آموزش عالی: پژوهش‌ها و فرصت‌های در حال ظهور» با ارائه راضیه محققیان و نقادی زهره جعفری‌فر و مجتبی وحیدی اصل و هفته دوم بهمن (16 بهمن) با محوریت کتاب «تعامل همراه با حس ظهور: حس حضور در محیط‌های یادگیری رایانه محور» با ارائه ثریا خزائی و نقادی رقیه نوراللهی برگزار می‌شود.

پایان بخش جلسات نیز در هفته اول اسفندماه (7 اسفند) با محوریت کتاب «بررسی هم‌گرایی خلاقیت، فناوری و تعلیم  و تربیت» با ارائه مائده زارعی ساروکلائی و نقادی اسماعیل عبداللهی و فرنوش اعلامی خواهد بود.

تمامی این نشست‌ها از ساعت 15 تا 17 در طبقه سوم سالن 314 دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها