سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۵
ايجاد رقابت سالم، هدف اصلي انتخاب كتاب برتر گردشگري

انتخاب كتاب برتر گردشگري در چارچوب نخستين جشنواره آثار برتر صنعت گردشگري ايران مانند تمامي همايش‌ها‌ و جشنواره‌ها با هدف ايجاد رقابت سالم و انگيزه مضاعف بين کارکنان انجام مي‌شود._

مديرکل بازاريابي و تبليغات سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: برگزاري نخستين جشنواره برترين‌هاي صنعت گردشگري ايران حرکتي مهم و صنفي است كه با ايجاد رقابت سالم انگيزه مخاطبان را افزايش مي‌دهد.

مجيد اسفنديار افزود: کميته‌هاي مشورتي نخستين جشنواره برترين‌هاي صنعت گردشگري ايران با حضور نمايندگاني از سازمان ميراث فرهنــگي صنــايع‌‌دستي و گردشگري و صنوف مرتبط با صنعت گردشگري تشکيل مي‌شود و آثار برتر و كتاب‌هاي اين حوزه معرفي خواهند شد.

وي افزود: سازمان ميراث فرهنگي به دنبال معرفي دست‌اندرکاران فعال حوزه گردشگري است و به همين دليل با همکاري شرکت مجري طرح، نهايت دقت را در زمينه انتخاب داوران و بومي کردن معيارهاي انتخاب برترين صنعت گردشگري ايران خواهد داشت.

اسفنديار خاطر نشان کرد: شرکت ساتراپ با همکاري کارشناسان سازمان ميراث فرهنگي و با تشکيل شورايي مشترک، تمام معيارهاي لازم براي انتخاب برترين‌هاي صنعت گردشگري را تهيه و به سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي وگردشگري ارائه کرده است.

نخستين جشنواره آثار برتر صنعت گردشگري ايران از 14 تا 16 مهرماه در مرکز همايش‌هاي وزارت کشور در چهار گروه مرتبط با حوزه گردشگري برگزار و آثار و كتاب‌هاي برتر در اين حوزه معرفي مي‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط