شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
معرفی کتاب‌هایی با موضوع قرآن و نهج‌البلاغه در سرای اهل قلم

کتاب‌های «وحی قرآنی» و «نهج‌البلاغه؛ ترجمه و شرح واژگان» هشتم و نهم خردادماه در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب، معرفی و بررسی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، موسسه خانه کتاب همزمان با ماه مبارک رمضان، نشست‌های تخصصی برای کتاب‌هایی با موضوعات قرآن و نهج‌البلاغه برگزار می‌کند.
 
در این راستا سه‌شنبه هشتم خردادماه، نشست معرفی و بررسی کتاب «نهج‌البلاغه؛ ترجمه و شرح واژگان» اثر حسین استادولی از ساعت 15 تا 17 با حضور منصور پهلوان، محمدرضا شاهرودی، زهرا قرة‌الاعیان، فاطمه لاجوردی، افسانه مجاوری و نویسنده کتاب در سرای اهل قلم برگزار خواهد شد.
 
همچنین سرای اهل قلم، روز چهارشنبه نهم خردادماه در نشست معرفی و بررسی کتاب «وحی قرآنی» که از ساعت 14 تا 15 با حضور عبدالمجید طالب‌تاش و ابراهیم کلانتری برگزار می‌شود، میزبان دوستداران قرآن کریم است.
 
علاقه‌مندان به حضور در این نشست‌ها می‌توانند در زمان یادشده، به سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، پلاک 2 مراجعه کنند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نویسنده ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    کتاب ویژگی های صراط مستقیم در نهج البلاغه- حمیدرضا فاطمی توسط انتشارات قلم اعظم چاپ شده ولی در سایت خوب شما نیست. لطفا معرفی نمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط