چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
​ کتاب «اربعین میردامادی» رونمایی می‌شود

آئین رونمایی و معرفی کتاب «اربعین میردامادی» اثر آیت‌الله سید باقر آیت میردامادی، استاد اخلاق حوزه علمیه، پنجشنبه 23 فروردین در دفتر آیت‌الله العظمی نوری همدانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «اربعین میردامادی» اثر آیت‌الله سید باقر آیت میردامادی با همکاری حجت‌الاسلام والملسمین سیدناصر احمدی به همت انتشارات حضور چاپ و روانه بازار نشر شده است.
 
این کتاب شامل چهل آیه از قرآن کریم، چهل حدیث در تفسیر آیه شریفه، چهل حدیث از امام زمان (عج) و چهل قطعه شعر در معرفی و فضایل حضرت مهدی (عج) است.
 
سیدباقر آیت میردامادی، در مقدمه این اثر درباره انگیزه خود از تالیف این کتاب نوشته است: «از جمله نعمت‌هایی بزرگی که شامل حال این بنده شرمنده فرموده است، توفیق نگارش و تالیف سی جلد کتاب، در مباحث اعتقادی و اخلاقی و تاریخی است که بحمدالله بیست جلد آنها منتشر شده است و در تیراژ زیادی در اختیار عموم مردم قرار گرفته است و مورد استفاده سخنرانان و حوزه‌های علمیه و مجالس علمی و تبلیغاتی می‌باشد و محافل علمی و دینی آنها را تایید فرموده‌اند. ولی دوست داشتم و آرزومند بودم که بتوانم کتابی در مورد حضرت ولی عصر حجت بن الحسن روحی و ارواح العالمین له الفداء بنویسم و نسبت به ساحت مقدس آن بزرگوار عرض ارادت نمایم و عشق و علاقه خود را ابزار نمایم، ولی کبر سن و کسالت‌های مختلف مانع این فیض بزرگ بود تا این که بحمدالله در سال ۱۳۹۶ این سعادت نصیبم شد و توفیق این عبادت بزرگ را بدست آوردم و با ویژگی‌های کم‌نظیر آن را تالیف کردم و در دسترس دوستداران علم و عاشقان اسلام و اهل بیت (ع) قرار دادم.»
 


این آئین ساعت 9 و 30 دقیقه روز پنجشنبه 23 فروردین‌ماه در دفتر آیت‌الله العظمی نوری همدانی واقع در تهران، خیابان ری شمالی (بین میدان قیام و سه راه امین حضور)، مسجد و حسینیه همدانی‌ها برگزار می‌شود.
 


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها