شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
​«7 دقیقه به شلیک» به روایت مصطفی خرامان

مصطفی خرامان، نویسنده کودک و نوجوان، از تالیف رمان جدیدی برای نوجوانان باعنوان «7 دقیقه به شلیک» خبر داد.

مصطفی خرامان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره آثار در دست تالیفش گفت: در حال حاضر مشغول نوشتن رمانی برای نوجوانان هستم با عنوان «7 دقیقه به شلیک» که دارای موضوع اجتماعی است، همچنین تم پلیسی و نگاهی هم به ازدواج و تم عاشقانه دارد.
 
این نویسنده در ادامه توضیح داد: این رمان دارای دو داستان مختلف است که در دل یک داستان روایت شده‌اند و همدیگر را تکمیل می‌کنند، اما بیشتر رویکردش درباره زودقضاوت کردن است و آن را تا پایان امسال برای چاپ به انتشارات مدرسه تحویل می‌دهم.
 
خرامان در ادامه به اجرای پروژه‌ای در حوزه هنری کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: به تازگی پروژه‌ای با عنوان طرح داستان‌های پلیسی در حوزه هنری کودک‌ونوجوان در دست اجرا داریم که فاز اول آن شامل یک داستان ترجمه و 3 داستان تألیفی است. طرح داستان‌ها مشخص شده است و نویسندگان و مترجمان نیز تعیین شده‌اند.

مصطفی خرامان، نویسنده حوزه کودک و نوجوان و داستان کوتاه متولد تهران است. تاکنون تعداد زیادی کتاب از وی منتشر شده است. از آثار این نویسنده که سابقه دو سال دبيری انجمن نويسندگان كودك و نوجوان را در کارنامه دارد، می‌توان به «دختران علیه دختران»، «آرزوی سوم»، «فرشته‌ها از کجا می‌آیند» و «مزه‌ زندگی» اشاره کرد. خرامان كتاب پليسی 6 ‌جلدی «پسر سركار عبدی» را نیز برای نوجوانان نوشته است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها