دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
آغاز مرحله دوم داوری نخستین جشنواره کتاب نابینایان و کم‌بینایان

منصور شادکام، از آغاز داوری 13 کتاب منتخب داوران در مرحله دوم و برگزاری آیین اختتامیه به میزبانی فرهنگسرای اندیشه خبر داد.

منصور شادکام؛ دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی کتاب نابینایان و کم‌بینایان در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) با اعلام خبر برگزاری آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری این جشنواره بیان کرد: 13 عنوان کتاب برای بررسی در مرحله دوم داوری از سوی موسسه خانه کتاب، اعلام شد. داوران نخستین جشنواره کتاب نابینایان و کم‌بینایان در این مرحله در حوزه‌های تاریخ و نقد، دین و ادیان، روان‌شناسی، تاریخ،‌ کودک و نوجوان‌،‌ یک اثر و در بخش‌های داستان و شعر سه اثر و علوم‌اجتماعی دو اثر را برای ورود به مرحله دوم داوری منتخب کردند.
 
این عضو انجمن نابینایان همچنین، از پایان داوری 13 اثر راه‌یافته به مرحله دوم داوری تا پایان بهمن‌ماه خبر داد و گفت: در آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری، نظرات درباره لوگوی جشنواره که از سوی موسسه خانه کتاب به‌عنوان مشارکت‌کننده اصلی جمع‌آوری و بررسی شد.
 
شادکام درباره برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره کتاب نابینایان و کم‌بینایان ادامه داد: آیین اختتامیه نخستین جشنواره کتاب نابینایان و کم‌بینایان ساعت 15 و 30 دقیقه هفتم اسفند‌ماه به میزبانی فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.  
 
این عضو مجموعه انجمن نابینایان کشور، در ادامه به حضور مهدی نجفی، نماینده معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ سید منصور رجبی، از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مینو یثربی، از مرکز نابینایان خزانه وابسته به سازمان بهزیستی،‌ نرگس شرار، از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و علی‌اکبر جمالی، از انجمن نابینایان کشور حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها