یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
همکاری خانه‌کتاب و دانشگاه تهران تقویت می‌شود

مدیرعامل موسسه خانه‌کتاب با اشاره به ظرفیت‌های موسسه خانه‌کتاب و کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران از افزایش همکاری‌های این دو نهاد خبر داد.

مجید غلامی‌جلیسه، مدیرعامل موسسه خانه‌کتاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) با اشاره به برگزاری نشست مشترک با رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران بیان کرد: برای انجام برنامه‌های مشترک با رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران به توافق رسیده‌ایم. برگزاری نشست‌ها و آثار مشترک، فعالیت‌های پژوهشی در زمینه‌های مرتبط با فعالیت موسسه خانه‌کتاب نیز در دست تعریف است.
 
به گفته رئیس موسسه خانه‌کتاب، پیش از این نیز همکاری‌های مشترکی با دانشگاه تهران وجود داشته و تلاش داریم تا با توافقات جدید فعالیت‌ها دو‌چندان شود؛ به‌عبارت دیگر با توجه به روحیه، منش و دلسوزی دکتر رسول جعفریان، درباره مقوله کتاب و کتابخوانی، نتایج بهتری در حوزه کتاب و کتابخوانی را می‌توان رقم زد.  
 
غلامی‌جلیسه با اشاره به یکی از زمینه‌های همکاری مشترک دانشگاه تهران و موسسه خانه کتاب افزود: برای تقویت کتابخانه‌ مرکز کتاب‌پژوهی خانه کتاب، به همکاری مشترک با کتابخانه‌های با سابقه و معتبر، مانند کتابخانه دانشگاه تهران نیاز است؛ البته موسسه خانه کتاب، برای فعال‌تر کردن کتابخانه دانشگاه تهران، ظرفیت قابل‌توجهی دارد؛ به‌عبارت دیگر این کتابخانه برای تبدیل شدن به پاتوق نویسندگان و اهالی قلم از قابلیت بالایی برخوردار است.
 
غلامی‌جلیسه از رونمایی دو پایگاه اینترنتی مرکز کتاب‌پژوهی و اهل قلم و برگزاری همایش «ابراهیم متفرقه» طی ماه آینده خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها