یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
تکلیف «آینده نشر کاغذی» با 2231 رای مردمی مشخص شد

حسین‌زادگان، با اشاره به پایان مهلت دریافت نظرات مردمی نخستین دوره مسابقه «آینده نشر کاغذی» گفت که دو اثر منتخب مردمی جزو 10 اثر برگزیده داوران نیز قرار دارد.

مهدی حسین‌زادگان، مدیر داخلی انتشارات ققنوس در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) با اشاره به پایان مهلت مشارکت مردم در انتخاب بهترین اثر نخستین مسابقه «آینده نشر کاغذی» بیان کرد: از بین آثار ارسالی 30 اثر به مرحله داوری مردمی رسیدند و بعد از رای‌گیری، 10 اثر بالای 100 امتیاز کسب کردند؛ در مجموع دو هزار و 231 رای در سامانه دریافت نظرات مردمی به ثبت رسیده است.          
 
به گفته این عضو مجموعه ققنوس، رقابت اصلی این رویداد فرهنگی در بخش مردمی بین دو اثر ادامه داشت؛ به‌طوری که بار‌ها جای مقام اول و دوم جا به جا شد؛ در نهایت با اختلاف 54 امتیاز اثر برگزیده مردمی با 355 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد. سه اثر منتخب مردمی در ۱۰ اثر برتر از نگاه داوران قرار دارند.    
 
حسین‌زادگان با تاکید بر اهمیت نظر مردمی در نتایج رویداد‌های فرهنگی ادامه داد: بهتر بود برای تشویق مردم به رای‌دهی جوایزی برای رای دهندگان هم در نظر گرفته می‌شد؛ چراکه به نظر می‌رسد، برای عامه مردم رای‌دهی جذابیت خاصی ندارد، علاوه براین شرکت‌کنندگان در نخستین دوره مسابقه «آینده نشر کاغذی» بیشتری مشارکت را در رای‌گیری داشته‌اند.

نخستین دوره مسابقه آینده نشر کاغذی به همت انتشارات ققنوس و با حمایت موسسه خانه کتاب، «فیدیبو»، «آوانامه» و «نوین کتاب گویا» در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها