سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
معرفی کتابفروشی‌های پرفروش مراکز استان‌ها در طرح پائیزه کتاب

دومین دوره طرح پاییزه کتاب 22 آذر‌ماه در 21 مرکز استان به پایان رسید و کتابفروشی‌های 16 کتابفروشی برتر شناخته شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) دومین دوره طرح «پاییزه کتاب» با هدف حمایت از کتابفروشی‌ها از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت موسسه خانه کتاب در 21 مرکز استان به پایان رسیده و 11 مرکز استان، همچنان در حال تجربه این فصل تخفیف هستند.
 
در بین کتابفروشی‌های عضو این طرح کتابفروشی‌های  «پردیس کتاب» از خراسان رضوی، «نشر ثالث» از تهران «شهر کتاب ساری» از ساری، «شهر کتاب مرکزی» از تهران، «نمایشگاه و فروشگاه کتاب محام» از اهواز ،«شهر کتاب رشت» از رشت، «رشد شعبه نادری» از اهواز، «کتاب آبان» از مشهد، «رشد» از اهواز، «شهر کتاب هفت حوض»از تهران، «شهر کتاب یزد» از یزد، «ماهان کتاب» از کرمان، «دهکده کتاب» از اراک، «انتشارات آستان قدس رضوی» از مشهد، «گوتنبرگ» و «نشر چشمه» از تهران در ردیف کتابفروش‌های موفق این طرح شناخته‌ شدند.
 
دومین دوره طرح پاییزه کتاب از دوم تا 22 آذر در سراسر کشور برگزار شد و مخاطبان از تخفیف 20 تا 25 درصدی بهره‌مند شدند؛ در این دوره 548 هزار و 470 کتاب فروخته شده که مجموع  کل خرید به 232 هزار و 195 رسیده است. 195 کتابفروشی شهرستانی و 618 کتابفروشی در مراکز استانی در این طرح مشارکت داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها