چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
برنامه حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین کتابگردی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر فردا پنجشنبه دوم آذر ساعت 15 از کتابفروشی‌ باغ واقع در خیابان ولیعصر، خیابان باغ فردوس بازدید و کتابگردی را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر فردا (پنجشنبه دوم آذر) همزمان با روز کتابگردی از کتابفروشی باغ کتابگردی خود را آغاز می‌کند.

صالحی همچنین صبح فردا با سینماگران دیدار می‌کند و به همین دلیل امکان حضور در آیین کتابگردی از ساعات اولیه این رویداد وجود ندارد.
 
آئین کتابگردی ساعت 7 و 20 دقیقه از کتابفروشی انتشارات «سعدی» واقع در خیابان ولی عصر بالاتر از میدان منیریه آغاز می‌شود و با حضور چهره‌ها در کتابفروشی «سحاب» در خیابان سمیه ادامه دارد.

مسئولان حاضر در آئین کتابگردی ساعت 9 و 15 دقیقه در کتابفروشی اقبال حاضر می‌شوند و ساعت  9 و 40 برای میزبانی از کوکان کار به شهر کتاب مرکزی واقع در خیابان شریعتی می‌‌‌روند.

مقصد بعدی کتابگردی 96 خیابان انقلاب است چهره‌های حاضر در این آئین از ساعت 11 تا 13 مهمان  کتابفروشی‌های این خیابان هستند.

آئین کتابگردی تا ساعت 15 در خیابان جمهوری ادامه  دارد و مسئولان بعد از حضور در شرکت سهامی کتاب به سمت خیابان کریمخان حرکت می‌کنند و تا ساعت 19 در این منطقه حضور دارند.
 
آئین کتابگردی با ابتکار احمد مسجد‌جامعی از سه سال پیش و با هدف تاکید بر اهمیت نقش کتابفروشان در سراسر کشور برگزار می‌شود. «من هم می‌آیم» شعار چهارمین دوره این آئین فرهنگی اعلام شده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط