سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
کتابگردی، بهانه خوبی برای رفتن به کتابفروشی‌ها

سروش صحت، مجری برنامه «کتاب‌باز» از حضور خود در برنامه «کتابگردی» در روز پنجشنبه دوم آذر خبر داد و گفت: هر بهانه‌ای که منجر شود سری به کتابفروشی‌ها بزنیم، بهانه خوبی است که باید آن را به غنیمت شمرد.

 سروش صحت؛ بازیگر و کارگردان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ با اشاره به برنامه «کتابگردی» و ضرورت حضور اهالی فرهنگ و هنر در آن، تاکید کرد:‌ اجرای چنین برنامه‌هایی سبب ارتقای فرهنگ کتابخوانی در کشور می‌شود، زیرا جمع زیادی از جوانان و دوستداران کتاب به سمت آن سوق پیدا می‌کنند.
 
کارگردان سریال لیسانسه‌ها ادامه داد:‌ کتابفروشان نیز باید در این روز تخفیف‌های ویژه‌ای برای کتاب‌ها در نظر بگیرند تا زمینه‌ای ایجاد شود که مردم به کتابفروشی‌ها بروند و کتاب خریداری کنند.
 
صحت با بیان اینکه کتابفروش‌ها نیز باید برای جذب مخاطب برنامه‌ریزی داشته باشند،‌ گفت: مخاطبان زمانی به سمت کتابفروشی جذب می‌شوند که کتاب‌ها قیمت خوبی داشته باشند و نویسندگان و هنرمندان مورد علاقه آن‌ها در این کتابفروشی‌ها حضور داشته باشند.
 
به گفته وی، کتابفروشان به عنوان آخرین حلقه زنجیره صنعت نشر، نقش مهمی در رساندن کتاب به دست مخاطب دارند و باید به این نقش توجه جدی شود.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط