سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
دیدار با جلال‌الدین کزازی در هفته کتاب

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان البرز با اشاره به برنامه‌های این استان در هفته کتاب از دیدار با چهره‌های مطرح این استان خبر داد.

علی خیلدار، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان البرز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره برنامه‌‌های این استان به مناسبت هفته کتاب با اشاره به برگزاری نشست با استاندار  در نخستین روز هفته کتاب گفت: براساس دستور‌العمل‌ اجرایی برنامه‌های بیست و پنجمین دوره هفته کتاب در دو بخش، شامل فعالیت‌های ملی و استانی پیگیری می‌شود. نشست‌‌ها مرتبط با پایتخت کتاب ایران با حضور فرماندار و مسئولین فرهنگی برگزار شده است.
 
به گفته این مقام مسئول، به دنبال امضاء تفاهم‌‌‌نامه با سازمان بهزیستی، طرح «دو‌شنبه‌‌های کتاب» در مهد‌های کودک و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار خواهد شد.
 
خیلدار با اشاره به حضور بر سر مزار چهره‌های علمی فقید استان به مناسبت هفته کتاب ادامه داد: حضور بر سر مزار مرحوم بهروز ثروتیان از چهره‌‌های صاحب‌نام و صاحب ده‌ها تالیف از دیگر برنامه‌های این هفته است. طبق برنامه‌‌‌ریزی‌های صورت گرفته در این هفته در منزل چند نویسنده مطرح از‌جمله استاد جلال‌الدین کزازی حاضر می‌شویم.     
 
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان البرز ضمن اشاره به  برگزاری نمایشگاه سیار کاریکاتور هنرمندان استان ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده در 25 مدرسه نمایشگاه کتاب برپا شده است.
 
به گفته این مقام مسئول، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معادل 15 میلیون تومان کتاب به انجمن دیابت و پنج میلیون تومان به مدارس اختصاص داده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان البرز همچنین از کتابگردی مسئولان فرهنگی همزمان با ششمین روز از هفته کتاب خبر داد و گفت: جمعه نیز در چند پارک و مصلی  شهر کرج برنامه ویژه برگزار می‌شود. 
 
خیلدار گفت: با توجه به ایام عزاداری ماه صفر، بخشی از برنامه‌های اداره کل ارشاد استان البرز مانند تئاتر خیابانی و اتوبوس‌ ترویج فرهنگ کتابخوانی بعد از هفته کتاب برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها