شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
​جوجو مویز رمان تازه‌ای منتشر می‌کند

جوجو مویز، نویسنده‌ی پرفروش بریتانیایی، رمان تازه‌ای را تا زمستان امسال منتشر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات راندوم هاوس قرار است 23 ژانویه‌ی 2018 (سوم بهمن 1396) رمان تازه‌ای از جوجو مویز را با عنوان «هنوز من» منتشر کند.
 
با آنکه موضوع این رمان به رسانه‌ها درز نکرده است ناشران آلمانی، فرانسوی و روسی این نویسنده‌ی بریتانیایی قرار است همزمان با انتشار نسخه‌ی انگلیسی این رمان آن را در کشور خود به زبان‌های خود چاپ کنند.
 
جوجو مویز که اکنون 48 سال دارد تا سال 2002 میلادی در روزنامه‌های بریتانیا به خبرنگاری مشغول بود و از آن پس وقت خود را صرف نوشتن رمان‌های عاشقانه کرد.
 
او اکنون چندین رمان عاشقانه نوشته که از میان آنها رمان «من پیش از تو» با فروش بیشتری همراه بوده و به زبان‌های متعددی نیز ترجمه شده است؛ رمانی که داستان پرستار جوانی را روایت می‌کند که در پی یک ماجرای عاطفی قرار است مهم‌ترین تصمیم زندگی‌اش را بگیرد و سر دو راهی قرار گرفته است.
 
رمان «من پیش از تو» در ایران نیز با استقبال مخاطبان مواجه شده و در یک سال اخیر بازار کتاب را در اختیار خود گرفته و همواره در صدر پرفروش‌ها قرار داشته است.
 
جوجو مویز در 15 سال گذشته که کار نویسندگی را شروع کرده تاکنون 14 رمان منتشر کرده است و برخی از آنها نیز مانند «من پیش از تو» به فیلم تبدیل شده‌اند.
 
«پس از تو»، «یک بعلاوه یک»، «ماه عسل در پاریس»، «دختری که رهایش کردی»، «میوه‌ی خارجی»، «آخرین نامه‌‌ی عاشقانه»، سرپناه بارانی» و «بندر نقره‌ای» از آثار دیگر این نویسنده‌ 48 ساله هستند که همه‌ی آنها نیز به فارسی ترجمه شده‌اند. در ایران بین مترجمان و ناشران سر ترجمه‌ آثار جوجو مویز رقابت است و از برخی آثار او چندین ترجمه در بازار وجود دارد.
 
     

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها