دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
بیست‌وچهارمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته برگزار می‌شود

ثبت‌نام برای شرکت در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته آغاز شده است. این نمایشگاه بیست‌وچهارم آذرماه برگزار خواهد شد.

احمد ابوالحسنی، مدیر بیست‌ و چهارمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته هر سال به دلیل همزمانی با جشن کریسمس (دی‌ماه) با استقبال شرکت‌های خارجی مواجه نمی‌شد به همین دلیل امسال با پیگیری‌های صورت گرفته با سازمان توسعه تجارت ایران، این نمایشگاه آذرماه برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان این‌‌که امسال 2500 متر مربع افزایش فضا خواهیم داشت، ادامه داد: بیست‌ و چهارمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته در فضایی بالغ بر 30 متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران برپا می‌شود.

مدیر بیست‌وچهارمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته از آغاز ثبت‌نام برای شرکت در این نمایشگاه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان، یک ماه فرصت دارند برای شرکت در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند. تاکنون 300 شرکت داخلی و خارجی ثبت‌نام کرده‌اند که البته تعداد شرکت‌های داخلی بیشتر از شرکت‌های خارجی است. پیش‌بینی می‌کنیم نمایشگاه گنجایش حضور 150 شرکت خارجی را داشته باشد.  
 
بیست‌وچهارمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته جمعه (24 آذرماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود و تا دوشنبه (27 آذرماه) به کار خود پایان می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها