شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
دومین دوره کتاب سال قزوین برگزار می‌شود

دومین دوره کتاب سال قزوین همزمان با آغاز هفته کتاب سال جاری برگزار می‌شود.

علی‌اکبر لالوئیان، کارشناس فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با هدف معرفی كتاب‌های برتر و تشویق اهل قلم نخستین دوره آیین انتخاب کتاب سال استان قزوین را در سال 1395 برگزار کرد.

وی افزود: این اداره در نظر دارد به دلیل استقبالی که از نخستین دوره صورت گرفت، دومین دوره این جایزه را نیز همزمان با آغاز بیست و پنجمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار کند.
 
کارشناس فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با بیان این‌که فراخوان این دوره از جایزه کتاب سال قزوین شهریورماه منتشر خواهد شد، توضیح داد: نویسندگان بومی یا ساكن استان قزوین که آثار آن‌ها در یکی از موضوع‌های علوم انسانی، علوم و فنون، هنر، كودک و نوجوان یا قزوین‌‌ پژوهی باشد، می‌توانند در این دوره از کتاب سال قزوین مشارکت کنند. نویسندگان غیربومی در صورتی می‌توانند در انتخاب کتاب سال استان شرکت کنند که محتوای اثرشان از نظر موضوع و مضمون درباره استان قزوین باشد.


لالوئیان تأکید کرد که كتاب، مجموعه مقالات و سخنرانی‌ها باید دارای موضوع واحد یا نویسنده واحدی باشند و جزء كتاب‌های كمک‌آموزشی و اُفست نباشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها