شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
​امیرخانی: می‌خواهم برای درمان بیماران ادبی مطب بزنم! / شوخی رضا امیرخانی با گواهینامه درجه یک هنری

رضا امیرخانی بعد از دریافت گواهینامه درجه یک هنری در آیین اختتامیه نهمین جایزه ادبی جلال گفت:‌ به من گفته‌اند که این گواهنامه معادل مدرک دکتری است و به همین دلیل قصد دارم تا هفته آینده مطب بزنم و به بیماری‌های ادبی و غیرادبی مخاطبانم بپردازم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آیین اختتامیه نهمین جایزه ادبی جلال‌ آل‌احمد عصر امروز (شنبه 4 دی‌ماه) با حضور سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی قزلی، مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، جمعی از اهالی قلم و علاقه‌مندان به ادبیات در تالار وحدت برگزار شد.

در این آیین، هدایت‌الله بهبودی، داوود غفارزادگان، میثاق امیرفجر، رضا امیرخانی، محمدرضا کاتب، ابوتراب خسروی و مجید قیصری، هفت چهره برجسته ادبیات داستانی از سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گواهینامه درجه یک هنری دریافت کردند.

رضا امیرخانی بعد از دریافت این نشان پشت تریبون آمد و گفت: از کودکی به راندن علاقه‌ زیادی داشتم و همچنان دارم. از اسب و سه‌چرخه بگیر تا موتور، اتومبیل و هواپیما؛ همه و همه را دوست دارم غیر از حکم راندن که شکر خدا تا به امروز چنین کاری نکرده‌ام. وقتی شنیدم قرار است به‌ من یک گواهینامه‌ جدید اهدا شود، خیلی خوشحال شدم و پرس‌و‌جو کردم که با این گواهینامه چه وسیله‌ای را می‌توانم برانم، اما هیچ‌کس جواب درستی به من نداد.
 
وی ادامه داد: از طریق یکی از دوستان متوجه شدم که این گواهینامه، معادل دکتری است و به دلیل سوگند سقراط یا بقراط، از هفته‌ آینده، قصد دارم مطبم را راه بیاندازم و به بیماری‌های ادبی و بی‌ادبی مخاطبانم بپردازم!
 
 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
    مثل همیشه رضا عالی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها