دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
«در تمنای یادگیری» محمدرضا سرکارآرانی رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «در تمنای یادگیری» با حضور مشاور رئیس جمهوری و سرپرست دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) آیین رونمایی از کتاب «در تمنای یادگیری» شامل جلوه‌هایی از زندگی و اندیشه‌های تربیتی دکتر محمدرضا سرکارآرانی، بنیان‌گذار انجمن بین‌المللی درس‌پژوهی و استاد دانشگاه ناگویای ژاپن سه‌شنبه (9 شهریور‌ماه) ساعت 14 و 30 تا 16 و 30 دقیقه در دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

دکتر محمد‌علی نجفی، مشاور رئیس جمهوری، دکتر محی‌الدین محمدیان، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دکتر محمود مهر‌محمدی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان و جمعی از اندیشمندان و مدیران آموزش و پرورش در این آیین حضور دارند.
 
محمدرضا سرکارآرانی شهریور ١٣٤٤ در شهرستان آران و بیدگل به دنیا آمد. او دانش آموخته دانشگاه‌های شهید بهشتی و تربیت مدرس است و در سال ١٣٧٨ درجه دکتری خود را در رشته آموزش تطبیقی و بین‌الملل، از دانشگاه ناگویاى ژاپن گرفته است. در مهرماه 1383 به عنوان پژوهشگر برگزیده «انجمن توسعه علم ژاپن» انتخاب شد و همزمان بورس دوره تحقیقاتی فوق دکتری را برای 24 ماه از این انجمن دریافت کرد.

در سال 1385 دوره فوق دکترى خود را در «روش‌های بهسازی آموزش» در دانشگاه ناگویاى ژاپن با موفقیت به پایان رساند و به وطن بازگشت. او هم‌اکنون دانشیار دانشگاه علامه طباطبایى، استاد وابسته دانشکده مطالعات جهان در دانشگاه تهران، استاد مدعو دانشگاه ناگویا و مدیر بخش تحقیقات آموزش متوسطه بنیاد آموزشی ایشیدا گاکوئین در دانشگاه سیجو است.

این نشست در شرکت چاپ افست به نشانی خیابان دماوند، بعد از چهار راه تهرانپارس، سه راه آزمایش، مقابل خیابان سازمان آب برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها