سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
مسابقه کتابخوانی «تن تن و سندباد» در مشهد برگزار می‌شود

ابراهیم بالاپژوه، مدیر فروشگاه شهر کتاب مشهد، از برگزاری مسابقه کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: در پی رونمایی از یادداشت مقام معظم رهبری بر کتاب «تن‌تن و سندباد» نوشته محمد میرکیانی، به‌زودی مسابقه کتابخوانی با محوریت این اثر برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ابراهیم بالاپژوه، مدیر فروشگاه شهر کتاب مشهد، درباره برگزاری مسابقه کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان اظهار کرد: در پی رونمایی از یادداشت مقام معظم رهبری بر کتاب «تن‌تن و سندباد» نوشته محمد میرکیانی، به‌زودی مسابقه کتابخوانی با محوریت این اثر در فروشگاه شهر کتاب مشهد برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: این مسابقه با هدف افزایش توجه بچه‌ها به این اثر و تشویق آن‌ها به مطالعه کتاب، به همراه جشن امضا و فروش کتاب «تن‌تن و سندباد» عصر جمعه 5 شهریور 1395 با حضور نویسنده اثر در فروشگاه شهر کتاب مشهد برگزار خواهد شد.
 
به گفته مدیر فروشگاه شهر کتاب مشهد، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند برای شرکت در این برنامه تا چهارم شهریورماه، کتاب «تن‌تن و سندباد» را خریداری کرده و خودشان را برای مسابقه کتابخوانی آماده کنند.
 
بالاپژوه درباره سایر برنامه‌های این آئین نیز گفت: در این برنامه مهدی میرکیانی بخشی از این کتاب را برای کودکان و نوجوانان بازخوانی کرده و در این زمینه با بچه‌ها گفت‌وگو می‌کند.
 
به نفر اول ربع سکه بهار آزادی، به نفر دوم تسهیلات خرید از فروشگاه شهر کتاب به میزان 200 هزار تومان و به نفر سوم تسهیلات خرید 100 هزار تومانی تعلق خواهد گرفت.
 
مسابقه کتابخوانی و جشن امضای کتاب «تن‌تن و سندباد» عصر جمعه 5 شهریورماه 1395 در فرشگاه شهر کتاب مشهد واقع در مشهد، نبش چهارراه ابوطالب برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 37139027 051 تماس بگیرند.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها