شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کارگاه‌های آموزش برنامه‌ریزی فرهنگی در دومین پایتخت کتاب ایران برگزار می‌شوند

کارگاه‌های آموزش برنامه‌ریزی فرهنگی در نیشابور، دومین پایتخت کتاب ایران به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از امروز به مدت سه روز برگزار می‌شوند.

یوسف امینی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: کارگاه‌های آموزش برنامه‌ریزی فرهنگی، در راستای مجموعه همایش‌های دومین پایتخت کتاب ایران (نیشابور) برگزار خواهند شد.
 
وی توضیح داد: امروز (19 تیرماه) نخستین روز و به عبارتی، افتتاحیه کارگاه‌های آموزش برنامه‌ریزی فرهنگی است که با حضور علی‌اصغر سیدآبادی، مدیر‌کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدسعید سرابی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی، فرماندار و شهردار نیشابور و همچنین مدیران کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 استان برتر دومین دوره جشنواره پایتخت کتاب ایران در اردوگاه شهید رجایی نیشابور برگزار می‌شود؛ در نخستین روز، دو کارگاه در دو بازه زمانی 15 تا 17 و همچنین 17 تا 19 به ترتیب با عناوین «روابط عمومی و مستندسازی فعالیت‌ها» با مدیریت مرتضی رضوانفر و «الگوی تدوین برنامه عملیاتی» با مدیریت خانم‌ها فتحی و مومندی برگزار خواهند شد.
 
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: از ساعت 8 صبح فردا (20 تیرماه) دومین روز از کارگاه‌های آموزش برنامه‌ریزی فرهنگی با عناوین «اصول برنامه‌ریزی فرهنگی» با مدیریت آقای خانی، «مدیریت منابع و شیوه‌های مشارکت مردمی» با مدیریت علی‌اصغر سیدآبادی و «تجربه‌های موفق با موضوع پایتخت کتاب ایران» با مشارکت گروهی از مدیران فرهنگی که در دومین دوره جشنواره پایتخت کتاب ایران مسئولیت بر عهده داشتند، برگزار می‌شود.
 
امینی افزود: دوشنبه (21 تیرماه) آیین جمع‌بندی و اختتامیه کارگاه‌های آموزش برنامه‌ریزی فرهنگی برگزار می‌شود. در این مراسم، تجارب استان‌های شرکت‌کننده در دومین دوره جشنواره پایتخت کتاب ایران ارائه می‌شود تا با قوت بیشتری در سال‌های آینده دنبال شوند. همچنین در این جلسه ایده‌های ناب در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ارائه خواهند شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها