سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
​بزرگداشت محمدعلی بهمنی برگزار می‌شود

سیده فریبا سجادی، رییس فرهنگسرای هنگام از برگزاری مراسم بزرگداشت استاد محمدعلی بهمنی، شاعر مطرح کشورمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رییس فرهنگسرای هنگام در توضیح برگزاری این مراسم گفت:‌ فرهنگسرای هنگام در ادامه برنامه تجلیل از بزرگان فرهنگ و هنر قصد دارد چهارشنبه ۲۶ خردادماه از استاد محمدعلی بهمنی تجلیل و مراسم بزرگداشتی را برای این شاعر بزرگ برگزار کند چراکه او بی‌تردید یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های ادبی کشور است.

وی ادامه داد:‌ شعرهای استاد بهمنی و تصویرهای جدید او در غزل باعث نابودی تئوری مرگ غزل شد. او شاعر توانمندی است که علاوه بر غزل در حوزه شعر نو و ترانه نیز بسیار توانمند است و برگزاری چنین مراسمی حداقل کاری است که می‌توان برای او انجام داد.

سجادی با اشاره به افراد حاضر در این نشست اظهار کرد:‌ در این مراسم که شاعران مطرحی مانند محمد سلمانی، هرمز علیپور، اکبر کتابدار، عبدالجبار کاکایی، علیرضا قزوه، علیرضا بدیع، عباس سجادی، همایون حسینیان، غزل تاجبخش، افشین اعلا و حمیدرضا شکارسری حضور دارند، در ابتدای مراسم شعرخوانی انجام می‌شود و در انتهای مراسم از زحمات استاد بهمنی تجلیل خواهد شد.

محمدعلی بهمنی متولد سال ١٣٢١ است. «عامیانه‌ها»، «گیسو»، «کلاه»، «کفتر»، «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود»، «شاعر شنیدنی است»، «عشق است»، «نیستان»، «این خانه واژه‌های نسوزی دارد»، «من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم» و «غزل زندگی کنیم» از مجموعه شعرهای منتشرشده این شاعر است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند از ساعت ۱۸ چهارشنبه ۲۶ خردادماه به فرهنگسرای هنگام به نشانی میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان دلاوران، خیابان آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند مراجعه کنند.

 
 


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها