سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
​جلسه نقد و بررسی «پاییز فصل آخر سال است»‌ برگزار می‌شود/ رمان مرعشی به چاپ دهم رسید

نشست نقد و بررسی رمان «پاییز فصل آخر سال است»‌، نوشته نسیم مرعشی در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «پاییز فصل آخر سال است»‌ نوشته نسیم مرعشی در آخرین روزهای زمستان ۹۳ منتشر شد و کمتر کسی فکر می‌کرد که نخستین کتاب این نویسنده جوان جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۹۴ شود و با گذشت ۱۵ ماه از انتشار به چاپ دهم برسد.

باتوجه به چاپ دهم این رمان قرار است مراسم نقد و بررسی این رمان از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۳۰ خرداد با حضور نسیم مرعشی، نویسنده اثر، فرحناز علیزاده، نوری ایجادی، محمدرضا سالاری و علاقه‌مندان حوزه ادبیات در فرهنگسرای ملل برگزار شود.

«پاییز فصل آخر سال است»‌ به روایت یک اتفاق از ۳ دید متفاوت می‌پردازد و ترس از آینده را به خوبی مطرح می‌کند. این رمان از دو بخش اصلی به نام «تابستان» و «پاییز» تشکیل شده و هر بخش ۳ فصل دارد که تکه اول، دوم و سوم نام‌گذاری شده است. با مطالعه کتاب متوجه می‌شویم که هرکدام از این فصول توسط یکی از این ۳ دختر در یک بازه زمانی مشخص روایت می‌شود.

نسیم مرعشی، متولد ۱۳۶۲ و فارغ‌التحصیل رشته مکانیک از دانشگاه علم و صنعت است. او مثل خیلی از نویسندگان جوان، پیش از نویسندگی با فعالیت روزنامه‌نگاری آشنا شده و این کار را از سال ۸۶ با معرفی کتاب در مجله هفتگی «همشهری جوان» شروع کرده است. نخستین کتاب او با عنوان «پاییز فصل آخر سال است» که در سال ۹۴ از سوی نشر چشمه عرضه شده است، در همان سال موفق به دریافت هشتمین جایزه ادبی جلال آل احمد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به سالن فرهنگ فرهنگسرای ملل به نشانی بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها